woensdag 11 augustus 2010

Grand Canyon I

Vandaag stond de trip naar de Grand Canyon op het programma, zo’n 180 mijl verderop. Bij aankomst in Trailor Trash Village kregen we een SMSje van Richard en Wil dat zij ook net gearriveerd waren. ’s Middags met z’n allen op stap gegaan en langs de rand van de Grand Canyon gewandeld (en geshuttled met de bus). Terwijl Remy, Silke, Nikki en Alex niet uitgekletst raakten (en plotseling helemaal niet meer klaagden over een stukje wandelen ..... op slippers......) hadden we prachtige uitzichten over de Grand Canyon. Op een mooi punt hebben we op de zonsondergang gewacht (die zich hier al om half acht aandient en om 8 uur is het donker). Terug met het busje naar de camping want alle restaurants zaten vol. Richard en Wil staan op de Mather Campground naast de Trailer Village waar wij staan. Door het bos kun je naar elkaar toelopen in 5 minuten dus we hadden het plan opgevat om met eten en spullen naar Richard en Wil te lopen. Echter onderweg kwamen we 2 mensen tegen die zeiden dat ze een poema hadden gezien (die zitten hier) en zij durfden dus ook niet meer door het bos naar de andere camping te lopen. Silke zag plotseling ook 2 rode ogen in het licht van de zaklantaarn dus dat was snel terug naar de camper. Die hebben we vervolgens maar van zijn plaats gereden en even naar de andere camping gereden. Daarna konden we beginnen met het bakken van de pizza’s en de garnalen en hebben we bij een kampvuur gezellig gegeten en marhmellows geroostered boven het vuur.